Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Obsługa klientów urzędu

W ostatnim czasie w Polsce nastąpił znaczący wzrost zakażeń COVID-19. Apelujemy do mieszkańców o zachowanie szczególnej ostrożności oraz ograniczenie do minimum osobistych wizyt w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach. Prosimy, aby w pierwszej kolejności kontakt z Urzędem odbywał się poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap.

Jednocześnie informujemy, że Urząd Miejski w Głuchołazach nie został zamknięty. Za wyjątkiem Wydziału Spraw Obywatelskich poszczególne Wydziały oraz Urząd Stanu Cywilnego prowadzą obsługę klienta. W uzasadnionych przypadkach możliwy jest kontakt osobisty, najlepiej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę.

Należy także pamiętać o stosowaniu się do aktualnie panujących obostrzeń. Pamiętajmy o zachowaniu dystansu, dezynfekcji rąk i noszeniu maseczki.

Sekretariat:

Wydział Spraw Obywatelskich – telefon: 77 409 21 00 (sekretariat);

Urząd Stanu Cywilnego – telefon: 77 409 21 46;

Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71;

Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.

Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.

Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Brak opisu obrazka

Wersja XML