Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

ZUS informuje!

Kampania informacyjno-edukacyjna dla klientów ZUS

Osobisty rachunek bankowy to coraz powszechniejsze udogodnienie. Dzięki niemu w szybki i wygodny sposób można otrzymać świadczenie, zapłacić rachunki czy zrobić zakupy. Dodatkowo te elektroniczne narzędzia zapewniają bezpieczeństwo finansowe, osobiste i zdrowotne, co jest szczególnie ważne właśnie teraz – w czasie pandemii.

Jeśli masz już konto w banku i chcesz, abyśmy wpłacali Ci świadczenie na konto bankowe, zgłoś nam to we wniosku o świadczenie.

Jeśli teraz dostajesz od nas świadczenie w gotówce, a chcesz, żebyśmy przesyłali je na Twoje konto, zgłoś to nam. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

1. W naszej placówce lub pocztą

Pomożemy Ci wypełnić wniosek EZP (wniosek o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce). Możesz go też wypełnić w domu i złożyć go w najbliższej naszej placówce albo wysłać do nas pocztą. Wniosek jest na naszej stronie internetowej www.zus.pl w zakładce

[Wzory formularz] → [Emerytury, renty] → [Zmiana danych emeryta/rencisty].

2. Przez internet

Na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) możesz złożyć wniosek w następujący sposób:

zaloguj się do swojego profilu na PUE ZUS,

przejdź do zakładki [Ogólny], [Ubezpieczony] lub [Świadczeniobiorca],

wybierz z bocznego menu [Dokumenty i wiadomości] --> [Dokumenty robocze],

kliknij przycisk [Utwórz nowy] i wybierz z listy „Wniosek ER-WZD-01”.

Pomożemy Ci!

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej:

www.zus.pl

Możesz do nas zadzwonić:

22 560 16 00

Możesz spotkać się z nami przez internet. Sprawdź jak – na stronie:

www.zus.pl/e-wizyta

Możesz zarezerwować wizytę w naszej placówce:

www.zus.pl/o-zus/kontakt/zarezerwuj-wizyte

Brak opisu obrazka

Wersja XML