Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Zdalna obsługa klienta Urzędu

Stosując się do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, mówiącego o pracy administracji publicznej w systemie zdalnym, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z Urzędem poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap.

Jednocześnie informujemy, że Urząd Miejski w Głuchołazach nie został całkowicie zamknięty, poszczególne Wydziały oraz Urząd Stanu Cywilnego prowadzą obsługę klienta. Tym samym w uzasadnionych przypadkach możliwy jest kontakt osobisty, najlepiej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę.

Sekretariat:

telefon 77 409 21 00

fax - 77 409 21 01

poczta e-mail - umig@glucholazy.pl

platforma e-puap.

Wydział Spraw Obywatelskich - telefon 77 409 21 55 lub 77 409 21 56;

Urząd Stanu Cywilnego - telefon 77 409 21 46;

Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71.

Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.

Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.

Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Brak opisu obrazka

Wersja XML