Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Urząd wraca do elektronicznej obsługi klienta

W związku z podejrzeniem koronawirusa wśród kilku pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, podjęto decyzję o wprowadzeniu w pierwszej kolejności zdalnej obsługi klienta.

Oznacza to, że urzędnicy będą w pracy, ale prosimy o kontakt z nimi poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap. W wyjątkowych przypadkach możliwy jest kontakt osobisty, najlepiej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę. Taki tryb pracy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach będzie obowiązywał do odwołania.

Sekretariat:

Wydział Spraw Obywatelskich - telefon 77 409 21 55 lub 77 409 21 56;

Urząd Stanu Cywilnego - telefon 77 409 21 46;

Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71.

Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.

Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.

Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001

Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

Brak opisu obrazka

Wersja XML